Korduma kippuvad küsimused
Vähemalt esimesel visiidil eeldame, et üks pereliige võiks olla koos kliendiga kodus. Meie eesmärk ei ole töötada ainult kliendiga, vaid ka nõustada lähedasi, pakkudes neile soovitusi, kuidas toetada ja kiirendada taastumisprotsessi.
Jah, oleme Tervisekassa lepingupartnerid ja pakume kodufüsioteraapia teenust saatekirja alusel, Tervisekassaga sõlmitud lepingumahu ulatuses.
Saatekiri kodufüsioteraapia teenusele peab olema väljastatud digitaalselt perearsti või muu eriarsti (näiteks neuroloogi, taastusarsti, ortopeedi jne) poolt. Saatekirjal peab olema kirjas põhjus, miks kliendile on vajalik füsioteraapia igapäevases keskkonnas.
Treeningu ajal kasutab füsioterapeut oma treeningvahendeid. Vajadusel annab füsioterapeut nõu, milliseid vahendeid on vajalik soetada, et treeningut iseseisvalt jätkata.
Meie osutame teenust seal kus klient viibib ehk kodus, hooldekodus, õendusabikliinikus jne. Siiski, kui klient soovib teenust viibides hooldekodus või muus meditsiinilises asutuses, sealpoolne personaal peab olema visiidist teavitatud ja teraapiaks luba andnud.
Klient on kohustatud teavitama füsioterapeudi koduvisiidi mittetoimumisest või broneeringu muutmisest vähemalt 24 tundi enne ettenähtud tervishoiuteenuse osutamise aega järgmisel viisil:
- e-posti teel aadressil info@lunatum.ee
- helistades või saates sõnumi otse oma terapeudile
Vähemalt 24 tundi enne etteteatamata tasulise visiidi mittetoimumise korral on Lunatumil õigus esitada kliendile arve vastavalt ettevõte kehtivale hinnakirjale täies mahus.
Kui Lunatum osutab kliendile Tervisekassa rahastatud tervishoiuteenuseid ja klient ei muuda ega tühista broneeringut vähemalt 24 tundi enne ettenähtud tervishoiuteenuse osutamise aega, on Lunatumil õigus nõuda kliendilt tühistamistasu summas 50 eurot. Tervishoiuteenuse jätkamine toimub pärast tühistamistasu tasumist.
Kui klient on teavitanud koduvisiidi mittetoimumisest või broneeringu muutmisest vähemalt 24 tundi enne tervishoiuteenuse saamist, siis üleval toodud tingimused ei rakendu.
Jah, teraapia lõppedes füsioterapeut saadab epikriisi terviseportaali (digilukku).
Tasulise teenuse korral esitatakse kliendile arve kuu lõpus kõikide teraapiate eest või vastavalt kliendi soovile.
Kliendiga tegeletakse vastavalt vajadusele ja eesmärgile. Koduvisiitide korduste arv ei ole lõplikult piiratud, kuid seda reguleerivad mitmed tegurid.
Teraapia sageduse ja kestuse üle otsustab füsioterapeut, arvestades patsiendi seisundit, enda ajalist resurssi, Tervisekassa lepingumahtu ja ravijärjekorda.
Kui füsioteraapia eesmärgiks on toetav ravi (st liikumisfunktsiooni ei ole terviseseisundi tõttu võimalik taastada), võib füsioterapeut läbi viia kuni 10 koduvisiiti.
Kui füsioteraapia eesmärgiks on taastav ravi (st liikumisfunktsiooni on võimalik taastada), võib teraapiat jätkata kuni alguses püstitatud eesmärkide saavutamiseni. Üldjuhul määratakse teraapia kestus järgmiste tegurite põhjal:
- patsiendi motivatsioon
- taastumispotentsiaali olemasolu
- positiivne dünaamika
- lähedaste kaasatus protsessi
- näidustuse olemasolu jne.
Ei, füsioteraapia ja massaaž on erinevad teenused. Hetkel me massaaži teenust ei paku.