OÜ LUNATUM ettepanekute ja kaebuste lahendamise kord
1. Ettepanekute ja kaebuste esitamise kord
1.1 Ettepanekutega ja kaebustega tegelemise eesmärk on tagasiside kogumine, asutuse teenuste kvaliteedi parandamine ning klientide, nende lähedaste ja seaduslike esindajate ning koostööpartnerite rahulolu tagamine.
1.2 Ettepanekute ja kaebuste esitamise õigus on kõigil asutuse klientidel, nende seaduslikel esindajatel, lähedastel ja koostööpartneritel. Kaebuse või ettepaneku avaldamise õigus on ka neil, kes on soovinud saada tervishoiuteenust, kuid probleem on tekkinud juba enne tervishoiuteenuse osutamist.
1.3 Kaebuse saab esitada e-kirjaga aadressil info@lunatum.ee. Avalduse võib esitada vabas vormis. Avaldus peab sisaldama avaldaja nime, isikukoodi, aadressi, kontaktandmeid, avalduse aluseks olevaid asjaolusid ning tagasiside saamise vormi (nt posti, e-kirja või telefoni teel). Anonüümseid ettepanekuid ja kaebusi ei menetleta. Kui ettepanek või kaebus on arusaadav ja põhjendatud, siis antakse see asjasse puutuvale tervishoiutöötajale edasi.
1.4 Kaebustes või ettepanekutes sisalduvaid eriliigilisi isikuandmeid, sh klientide terviseandmeid käsitletakse lähtuvalt õigusaktides sätestatust. Kõrvalisi ega kolmandaid isikuid ei kaasata ega teavitata, välja arvatud juhul, kui seda nõuab konkreetse kaebuse lahendamine. Sellisel juhul kooskõlastatakse eriliigiliste isikuandmete kasutamine kliendi või tema esindajaga.
1.5 Suuliselt võib kaebuse esitada otse tervishoiutöötajale või asutuse juhatajale eeldusel, et ei soovita kirjalikku vastust ning probleem saab kohese lahenduse ega vaja edasist käsitlust.
1.1 Ettepanekutega ja kaebustega tegelemise eesmärk on tagasiside kogumine, asutuse teenuste kvaliteedi parandamine ning klientide, nende lähedaste ja seaduslike esindajate ning koostööpartnerite rahulolu tagamine.
1.2 Ettepanekute ja kaebuste esitamise õigus on kõigil asutuse klientidel, nende seaduslikel esindajatel, lähedastel ja koostööpartneritel. Kaebuse või ettepaneku avaldamise õigus on ka neil, kes on soovinud saada tervishoiuteenust, kuid probleem on tekkinud juba enne tervishoiuteenuse osutamist.
1.3 Kaebuse saab esitada e-kirjaga aadressil info@lunatum.ee. Avalduse võib esitada vabas vormis. Avaldus peab sisaldama avaldaja nime, isikukoodi, aadressi, kontaktandmeid, avalduse aluseks olevaid asjaolusid ning tagasiside saamise vormi (nt posti, e-kirja või telefoni teel). Anonüümseid ettepanekuid ja kaebusi ei menetleta. Kui ettepanek või kaebus on arusaadav ja põhjendatud, siis antakse see asjasse puutuvale tervishoiutöötajale edasi.
1.4 Kaebustes või ettepanekutes sisalduvaid eriliigilisi isikuandmeid, sh klientide terviseandmeid käsitletakse lähtuvalt õigusaktides sätestatust. Kõrvalisi ega kolmandaid isikuid ei kaasata ega teavitata, välja arvatud juhul, kui seda nõuab konkreetse kaebuse lahendamine. Sellisel juhul kooskõlastatakse eriliigiliste isikuandmete kasutamine kliendi või tema esindajaga.
1.5 Suuliselt võib kaebuse esitada otse tervishoiutöötajale või asutuse juhatajale eeldusel, et ei soovita kirjalikku vastust ning probleem saab kohese lahenduse ega vaja edasist käsitlust.
2. Ettepanekute ja kaebuste menetlemise kord
2.1 Kõigile saadud ettepanekutele ja kaebustele vastatakse mõistliku aja jooksul, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva möödudes, avaldajale sobival viisil.
2.2 Kirjalikke ettepanekuid ja kaebusi menetleb asutuse juhataja, kaasates vajadusel asjasse puutuvaid töötajaid.
2.3 Kirjalike ettepanekute ja kaebuste postkasti tühjendatakse iga nädala viimasel tööpäeval.
2.1 Kõigile saadud ettepanekutele ja kaebustele vastatakse mõistliku aja jooksul, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva möödudes, avaldajale sobival viisil.
2.2 Kirjalikke ettepanekuid ja kaebusi menetleb asutuse juhataja, kaasates vajadusel asjasse puutuvaid töötajaid.
2.3 Kirjalike ettepanekute ja kaebuste postkasti tühjendatakse iga nädala viimasel tööpäeval.
3. Ettepanekutele ja kaebustele vastamise kord
3.1 Ettepanekule/kaebusele vastatakse viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul selle registreerimisest.
3.2 Ettepanekutele ja kaebustele ei vastata juhul kui: (1) esitanud isikut ei ole võimalik kindlaks teha; (2) puuduvad esitanud isiku sideandmed; (3) esitanud isik on selgelt väljendanud seisukohta, et ta ei soovi kirjale vastust; (4) ettepaneku või kaebuse sisu ei ole loetav või arusaadav.
3.3 Vastuskirjaga mitte nõustumisel või hilisemate pretensioonide korral on avaldajal õigus pöörduda oma kaebuse või ettepaneku lahendamiseks järgnevate institutsioonide poole:
3.1 Ettepanekule/kaebusele vastatakse viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 kalendripäeva jooksul selle registreerimisest.
3.2 Ettepanekutele ja kaebustele ei vastata juhul kui: (1) esitanud isikut ei ole võimalik kindlaks teha; (2) puuduvad esitanud isiku sideandmed; (3) esitanud isik on selgelt väljendanud seisukohta, et ta ei soovi kirjale vastust; (4) ettepaneku või kaebuse sisu ei ole loetav või arusaadav.
3.3 Vastuskirjaga mitte nõustumisel või hilisemate pretensioonide korral on avaldajal õigus pöörduda oma kaebuse või ettepaneku lahendamiseks järgnevate institutsioonide poole:
OÜ Lunatum, e-post: info@lunatum.ee, telefon 53 878 015
Terviseamet, e-post: info@terviseamet.ee, telefon 794 3500
Tervisekassa, e-post: info@tervisekassa.ee, telefon 669 6630
Andmekaitse Inspektsioon, e-post: info@aki.ee, telefon 627 4135
Terviseamet, e-post: info@terviseamet.ee, telefon 794 3500
Tervisekassa, e-post: info@tervisekassa.ee, telefon 669 6630
Andmekaitse Inspektsioon, e-post: info@aki.ee, telefon 627 4135